2015. szeptember 20., vasárnap

Heti mindenes 2015/10



A hétről, meg a következőről.





Néha járok a gyakorikerdesek.hu felé. Idén eddig februárban voltam annyira hullanyugodt, hogy körbenézzek ott, illetve nemrég megint lementem alfába és úgy gondoltam benézek.

Többnyire jó volt, mert szeretek segíteni (ha csak klaviatúrakoptatással is) másoknak, de persze előbb-utóbb lankadt a figyelmem és elkeveredtem olyan kérdések felé is, amiket egyébként nem néztem volna meg... Nem fogok túl sok konkrétumot leírni, nem az a cél, hogy népszerűsítsem ezeket, de ismét rájöttem, hogy vannak "érdekes" emberek.

Az egyik kérdésnél valaki a válaszában leírta, hogy amit a kérdező szeretne az illegális, ám a kérdező ezt teljesen figyelmen kívül hagyva mondta tovább mit akar. Valaki volt annyira elegáns, hogy nem lehülyézte, idiótázta és hasonlók, hanem elismételte: amit a "kedves kérdező" akar, azért bizony megbüntethetik... Nem tudom, hogy felfogta-e, vagy csak rájött, hogy nem "segítenek" neki, mindenesetre itt véget ért a társalgás.

Egy másiknál (igazából ezt többnél is) láttam, hogy még mindig vannak akik szeretnek (?) bántók, bunkók és tahók lenni a névtelenség és arctalanság homályában, ha nem olyan választ kapnak amire vágynak.
Hogy ezt miért kell?

És hát ami abszolút vitte a pálmát: valakit az érdekelt hogyan szerezhetne valami komolyabb tűzerőt... ezt figyeld!... esetleges betörő ellen. Tessék! Itt egy remek példa arra, hogy a videojátékok milyen romboló hatással lehetnek néhányakra. Legszívesebb javasoltam volna neki egy dilidokit, vagy legalább azt, hogy rögtön hagyja abba a játékot és valami hasznosra fordítsa az idejét és energiáját. Kb. bármi másra ami jobban a valósághoz köti és talán (mondom, talán) idővel a fejében is helyreállnak a dolgok. De végül bölcsen csendben maradtam, úgysem értettük volna egymást.


forrás: tumblr.com

 És íme a hét képe. Én azt a címet adtam neki, hogy "elborít a papírmunka", persze a képen könyvek lapjai vannak (legalábbis, nekem úgy tűnik).

Egyrészt azért került ide, mert tetszik a kép, másrészt azért, mert elég össze-vissza lett a hetem. Ha nem is ennyire sok papírral, de én is megharcoltam a magam csatáit, mert sok mindenbe belekezdtem hirtelen (hobbikról van szó főleg), vagy épp felvettem a fonalat és folytattam. Olykor pedig úgy éreztem, annyi mindent zsúfoltam huszonnégy órába, hogy azt se tudom hol kezdjem.





Egyébként pont tegnap reggel voltam akkora szerencsétlenség, hogy a billentyűzetre acetont borítottam. Igen, tényleg. Miután a kutyám kinyírta a laptopét, és lett új... Úgy tűnik ez egy ilyen év!?
Na, mivel lassan megtanulok gyorsan reagálni ezekre, rögtön megfordítottam és az asztalhoz ütögettem, hogy minél több kijöjjön, mert ugye az aceton bizony feloldja a dolgokat. Jelentem az asztalról rögtön letöröltem, így semmi baja, és a billzet is túlélte. Kicsit nehezen lehetett lenyomni az o-t és a kilencest utána, de míg megfordultunk az egyik boltból (kb. húsz perc) addig az a kevés folyadék is elpárolgott amit nem tudtam kiütögetni és újra rendben volt a két említett billentyű. Azt hiszem, mondhatjuk, hogy szerencsém volt.


A hét szava
bíborfény: lilásvörös alkonyati jelenség a nyugati égbolton. Naplemente után figyelhető meg.


A héten elég meleg volt, de ma hajnalban már villámlott és esett. Jelenleg újra a napé a főszerep és emelkedik a hőmérséklet, de jövő hétre azt jósolják, hogy  főleg 20-22 fok között áll majd a hőmérő. Néha kisüt a nap, de eső várható.


A következő hétre is hozok book tag-et. Egészen pontosan kettőt. Illetve vagy egy borítós posztot, vagy egy értékelést.
A mostani héten csak a True Blood 11. kötetével szórakoztattam magamat, de arról nem írok külön értékelést, mert korábban már úgy ítéltem, elég lesz a teljes sorozatról egy hosszabb bejegyzés, amikor a végére értem. Ám korábbi olvasásoknál több helyen is várat magára a mit-gondolok-meg-hogy-tetszett és néhány a blogon is helyet kaphat. Így a legvalószínűbb, hogy azok közül írok egyhez.


A heti idézet sem maradhat el, és ez megint egy olyan ami önmagában is megállja a helyét. (Főleg ilyeneket próbálok válogatni ide). Nem kell hozzá ismerni a sztorit, az a fontos, hogy te mit érzel/gondolsz miután elolvastad.

Na, mersz önmagad lenni?
(Tökéletes kémia)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése